Veel gestelde vragen

Hoe weet ik dat mijn bestelling goed is aangekomen?

Nadat u online heeft besteld en betaald, ontvangt u een bevestiging van uw bestelling en uw betaling per e-mail.
Mocht dit niet het geval zijn neem dan contact met ons op via info@websinkel.nl


Kan ik mijn bestelling annuleren ?

Ja, u kunt uw bestelling annuleren door een e-mail te sturen aan info@websinkel.nl
Mocht uw bestelling al onderweg zijn, dan is een annulering helaas niet meer mogelijk.


Kan ik mijn bestelling wijzigen ?

Ja, u kunt uw bestelling wijzigen door een e-mail te sturen aan info@websinkel.nl
Mocht uw bestelling al onderweg zijn, dan is het  helaas niet meer mogelijk om uw bestelling aan te passen.
In dat geval kunt u uw bestelling retour sturen volgens de instructies zoals u die kunt vinden via de knop ruilen en retourneren.


Hoe kan ik een bestelling plaatsen ?

U kunt via internet 24 uur per dag, 7 dagen per week bestellen. Plaats het betreffende artikel of de artikelen in uw winkelwagen. U kunt vervolgens verder gaan naar de kassa of u kunt verder winkelen. In uw winkelwagen worden alle artikelen getoond die u geselecteerd heeft.
Daarna doorloopt u de stappen uit het bestelproces, het invullen van uw persoonlijke gegevens en de verzendgegevens en u bent klaar! U kunt altijd terugkomen bij uw bestellijst door op de link winkelwagen te klikken boven aan het scherm.


Hoe werkt de winkelwagen?

Aan de bovenzijde van het scherm vindt u een pictogram met een afbeelding van een winkelwagen.
U kunt hier op klikken om naar de winkelwagen te gaan. Daar heeft u nog een aantal extra opties:
Om een artikel te verwijderen klikt u op 'verwijderen' naast de betreffende titel.
Wilt u de bestelling voltooien? Klik op 'Afrekenen'.


Bestelprocedure

Als u op de knop afrekenen heeft geklikt wordt u automatisch doorgeleid naar de bestelpagina's.
Hierin doorloopt u de volgende stappen:


Stap 1: Gegevens invoeren

Vul hier uw naam, adres, woonplaats en andere noodzakelijke gegevens in.
Indien u graag het pakket wilt laten afleveren op een ander adres dan dient u het vakje 'ander afleveradres’ aan te vinken.
Klik op 'Volgende stap'


Stap 2: Betaalwijze

In deze stap kiest u de gewenste betaalmethode.


Stap 3: Samenvatting

De door u ingevoerde gegevens worden nogmaals samengevat. Controleer uw bestelling nauwkeurig om er zeker van te zijn dat u geen fouten heeft gemaakt. Klik op 'Afrekenen' om de order af te ronden


Stap 4: Betaling

De door u gekozen betaalmethode wordt voorbereid en u kunt vanaf dit punt de betaalprocedure starten.
Klik op volgende stap.


Stap 5: Opdracht afgerond

Onze webshop geeft u een bevestiging dat uw gegevens succesvol doorgezonden zijn naar onze administratie.


Bestelbevestiging

Nadat u uw bestelling heeft afgerond, krijgt u altijd een bevestiging per e-mail toegestuurd, met daarin uw ordernummer. Vermeld dit nummer wanneer u contact opneemt met onze klantenservice.


Hoe worden mijn betaalgegevens beveiligd?

U winkelt bij Websinkel.nl in een beveiligde omgeving; uw gegevens worden via een speciale verbinding versleuteld en verzonden naar uw bank, die uw betaling vervolgens al dan niet goedkeurt.


Hoe werkt iDEAL?

Als u bankiert via Internet bij de Rabobank, ABN/AMRO, SNS bank of ING, kunt u via onze site op een veilige manier elektronisch de betaling van uw bestelling regelen.
Een elektronische betaling via Internet is te vergelijken met een PIN-betaling in een winkel.
Na het plaatsen van uw bestelling opent zich een scherm waarbij u kunt kiezen voor de bank waarbij u online bankiert.
U volgt dan de procedure die u gewend bent met betalingen via internet bankieren.
In principe wordt de betaling dezelfde werkdag nog verwerkt.

Kan de bestelling op een ander adres worden afgeleverd?

U kunt ervoor kiezen om uw bestelling  op een ander adres te laten afleveren, als het bijvoorbeeld een cadeau betreft of als u het pakket liever op uw werkadres ontvangt.
U kunt dit tijdens het bestelproces aangeven. Wij zorgen er dan voor dat het pakket op het gewenste adres wordt bezorgd.


Wat zijn de verzendkosten?

Websinkel.nl vermeldt al haar prijzen inclusief verzendkosten binnen Nederland. Voor zendingen buiten Nederland gelieve u vooraf contact met ons op te nemen via info@websinkel.nl


Wat gebeurt er als ik niet thuis ben als mijn bestelling wordt bezorgd?

Uw bestelling wordt via een pakketdienst bezorgd op het opgegeven afleveradres. Als u niet thuis bent zal de vervoerder een kaartje achterlaten met daarop een melding.


Hoe kan ik een artikel retourneren?

Wij hopen natuurlijk dat u tevreden bent over uw aankopen. Mocht uw bestelling niet aan uw verwachting voldoen, is er iets mis gegaan bij de bezorging of heeft u een klacht, neemt u dan zo snel mogelijk contact met ons op via het contactformulier of stuur een e-mail aan info@websinkel.nl  Samen met u zorgen wij voor een goede oplossing. 
Een correct geleverd product retourneren is ook mogelijk. Dit kan tot 14 dagen na ontvangst van uw bestelling. De producten moeten ongebruikt zijn en in de oorspronkelijke verpakking zitten.
Wilt u (een deel van) uw bestelling retourneren dan betaalt u daarvoor de verzendkosten. Als u producten binnen 14 dagen terugstuurt krijgt u uiterlijk 10 werkdagen na ontvangst door Websinkel.nl het aankoopbedrag teruggestort op uw bankrekening.
Ontvangt u door een fout van ons een verkeerd of beschadigd product, dan betalen wij uiteraard de kosten van het retourzenden en van het opnieuw toesturen van het juiste product.
Alle retouren moet vooraf en onder vermelding van het ordernummer per e-mail (info@websinkel.nl) of via het contactformulier worden aangemeld. U ontvangt dan van ons instructies voor de retourzending.
De vrijwillige ruilmogelijkheid geldt niet voor artikelen, die geïndividualiseerd of volgens uw klantspecificaties zijn geproduceerd.


Wanneer krijg ik mijn geld teruggestort?

Zodra wij uw retourzending hebben ontvangen bevestigen wij de ontvangst hiervan per e-mail.
Wij zullen het bedrag binnen 10 werkdagen na deze bevestiging overmaken op uw bankrekening.
Hoe lang het duurt voor het bedrag weer op uw rekening staat is mede afhankelijk van de medewerking van de bank en is dus niet geheel door ons te beïnvloeden


Er is een fout gemaakt met mijn bestelling, wat nu ?

Helaas zijn fouten niet altijd te voorkomen, maar wij zullen ons best doen dit zo goed mogelijk met u op te lossen. Als u een fout in uw bestelling heeft geconstateerd, neemt u dan contact met ons op info@websinkel.nl.


Wat moet ik doen als ik een klacht heb?

Wij doen er alles aan om een perfect product te leveren. Mocht een artikel desondanks beschadigd of defect zijn, neem dan contact met ons op door een e-mail te sturen naar info@websinkel.nl
Mocht u klachten hebben over onze handelswijze, verzending of andere onvolkomenheden laat het ons dan beslist weten.
We proberen u altijd uiterlijk de volgende werkdag van een oplossing te voorzien.